تلاش پلیس تبریز در کهنوج به ثمر نشست 

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 350 کیلو و 300 گرم تریاک دپو شده در یک منزل مسکونی درشهرستان کهنوج در پی کار اطلاعاتی پلیس استان آذربایجان شرقی خبر داد. 
کد خبر: ۱۳۲۳۳۸۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سردارعبدالرضا ناظری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر تبریز با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی یک محموله سنگین مواد مخدر در یک منزل روستایی واقع در حوزه شهرستان کهنوج مطلع و این موضوع را به پلیس این شهرستان گزارش دادند.

وی افزود:بلافاصله ماموران پلیس شهرستان کهنوج بااشرافیت اطلاعاتی خود،منزل مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از یک انبار کوچک در حیاط این منزل350کیلو و300گرم تریاک و یک قبضه سلاح جنگی به همراه 4 تیغه خشاب و مقادیری مهمات کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی، بیان داشت:پوشش واشرافیت اطلاعاتی پلیس درحوزه مبارزه با پديده شوم مواد مخدر از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقاط کشور بر تحرکات سوداگران مرگ سایه افکنده و این توانمندی های اطلاعاتی و عملیاتی به صورت روزافزونی در حال توسعه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها